bucket list, Life, maak er iets leuks van

“jij kan echt niet…..”

image

Een slogan van een veel verkocht broodbeleg. En dat met een reclame, die al meerdere jaren gebruikt wordt.
De commercial met Pietertje is er één in de categorie “Even Apeldoorn bellen”.
Ik moet elke keer weer lachen als het teamgenootje zegt:”Jij kan echt niet voetballen, hè!? En Pietertje dan droog zegt: “Nee.”

Het is tenminste iemand met zelfkennis. Door dingen te ondernemen, ja te zeggen tegen nieuwe mogelijkheden en buiten de paden te lopen biedt dat de gelegenheid om te ontdekken of er talent of passie bestaat voor iets nieuws.

Vorig jaar heb ik 1x keer een poging gedaan om een armbandje te haken, maar dat was niets voor mij. Een paar weken geleden heb ik een Rad van Fortuin gepresenteerd middels het weggeven van prijzen en dat vond ik geweldig om te doen.

Waar het op neer komt, is dat we alles uit ons zelf kunnen halen. Juist die verborgen talenten en passies komen eruit wanneer we buiten onze comfortzone stappen.

Ik ga in Augustus een cursus Presenteren met Humor volgen via http://speakart.nl van Gijs Nillessen.

Wat ga jij binnenkort doen om er achter te komen of er meer in jou zit?

Geef een reactie

