bioscoop, Disney, films, Life

Verschrikkelijke Ikke 2, binnenkort in…

imageNou dacht je zeker dat er op de puntjes komt te staan.. de bioscoop. Dat klopt. Verschrikkelijke Ikke 2 komt vanaf 26 juni in de bioscoop. Altijd leuk om de trailer te bekijken.

Maar bij de gedachte over verschrikkelijke ikke, dacht ik meer aan zaken als zelfvertrouwen, zelfbeeld, zelfspot en dan nog meer van dat soort negatieve gedachten naar mezelf.

Eigenlijk wil ik dat gelijk weer positief draaien, zoals ik ben. Hoe verschrikkelijk kan ik zijn, of kan ik iets gedaan hebben? Zijn het zaken, die ik volledig aan mezelf te wijten heb of zijn er invloeden van anderen.

Wat de uitkomst ook is, het is altijd goed. Sommigen dingen moeten zo zijn, of passen op dit moment niet in mijn leven. Soms zijn het leermomenten om in te zien, dat het ook anders kan of dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt.

Vooral moet ik erbij zeggen, dat we het leven niet al te serieus moeten nemen en dat het genieten van het leven heel belangrijk is. Net zoals veel lachen. En aangezien de gele mannetjes ook weer meedoen in het tweede deel van de Verschrikkelijke Ikke, weet ik dat er weer gelachen kan worden. Ga deze film zien in de zomervakantie.

Nou, vooruit hieronder nog een filmpje van deze Minions

Geef een reactie

