5 positieve punten, Gezond

Een lach is….

Een lach

….ja, wat is een lach eigenlijk? De kortste weg tussen 2 mensen.

Ik ben altijd al dol geweest op een goede lach of lachen in het algemeen.
De bedenker van de smiley ben ik ook eeuwig dankbaar. Zelf teken ik ook regelmatig smileys of voeg ik ze toe aan berichten :}

Een vriendin van mij is op vakantie geweest naar the Land of the Smile, Thailand. Ondanks dat dit geen welvarend land is, wordt je daar overspoeld met glimlachen en vriendelijkheid. Misschien ligt het aan het weer (elke dag zon en 30 graden), maar daar zouden we in Nederland toch wat van kunnen leren 🙂

Wanneer ik de deur uit ga, zet ik regelmatig een lach op mijn gezicht en het leuke daarvan is, dat dit door anderen ook wordt beantwoord met een lach of vriendelijk groeten. Hoe makkelijk kan het zijn om even de mondhoeken lichtelijk op te trekken en je tovert een lach op je gezicht.

Vanavond staat er weer een avondje theatersport op het programma, met dit keer een onderwerp improviseren en zang/muziek. Eens zien of dat voor mij nog wel lachen is. Aangezien zingen bij mij beperkt blijft tot het meezingen, terwijl ik een headset in mijn oren heb, zodat ik mezelf niet hoor zingen 😉

Wanneer je deze blog leest, zet dan nog even een lach op je gezicht. Is ook beter voor je gezondheid. En omdat ik het niet kan laten, komt hier er nog een:

Big Smile

2 thoughts on “Een lach is….”

Geef een reactie

