2013, Life, maak er iets leuks van

Breng wat kleur in het leven

image

Dit leuke plaatje kwam ik tegen in een winkel. Met een smartphone in mijn zak is een plaatje zo gemaakt. Een combinatie van kleur, zon en palmbomen geeft een vrolijk geheel.

Met de huidige temperatuur en bewolking brengt het ons (nog steeds) in de warme, meestal donkere kleding.

Mijn kleurrijke polo’s liggen nog te wachten om gedragen te worden. Onder het motto laat de zomer maar komen en dan vooral met kleding met vrolijke kleuren.

Mijn zwarte kleding blijft beperkt tot 1 zwart t-shirt met rode Get Rich Slow tekst, een smoking en mijn Caribe clubjas maar dan wel gecombineerd met rood. Maar naast kleding kan ook het interieur in huis opgevrolijkt worden. Van het behang tot de stoelen of van gordijnen tot de kleinste details, zoals fotolijsten of koektrommels.  Onze laatste aanwinst is een wit (jaja) kaartenrek met daarin uiteraard kleurrijke kaarten of foto’s.

Mijn favoriete kleur is blauw en daarin zijn er voldoende varianten, zoals marine -, kobalt-, of oceaanblauw. Naast licht- en donkerblauw is dit de basis van het merendeel van mijn garderobe. Gevolgd door roze, lichtgroen, rood, een klein beetje paars en een enkele gele trui.

En hoe zit het dan met auto’s? Kijk maar om je heen. Een blik op de weg en ik kan maar toch een conclusie komen. Saai! 
Een pink Cadillac zou toch leuk voor de deur staan. Of een roze Fiat 500.

Geef een reactie

