2013, bucket list, Life, seminars

Ook goedemorgen!!

20130615-064020.jpg

Het is bijna midzomer. Mijn meest favoriete tijd van het jaar. Zon, warme temperaturen (meestal 🙂 en voor veel én lang licht.
Deze ochtend, voor mij doen, extreem vroeg opgestaan. Ja en zelfs voor de wekker van 5.00 uur was ik wakker. En buiten kwam de zon al op. Wat is het dan heerlijk om te genieten van de rust en heel weinig mensen op de weg.

Vandaag maak ik eens gebruik van ons openbaar vervoer netwerk, dat mij van het noorden naar het westen brengt.

Ik ga een dagje naar een training welke nog wel eens het begin kan zijn van een geweldige toekomst.

Wat jij ook gaat doen dit weekend. Veel plezier en geniet van de zon tussen 5.00u en 23.00u.

1 thought on “Ook goedemorgen!!”

Geef een reactie

