2013, bioscoop, films, Martijn van der Horst

Wie kan de wereld redden?

image

Wie anders?! Sinds mijn jeugd is er maar 1 superheld en ik kan het ook niet echt verklaren. De snelheid, de kracht, de bescheidenheid en de behulpzaamheid. Toch een aantal positieve eigenschappen van een stripfiguur die al sinds 1938 bestaat. Meer info op wikipedia

Het is ook het logo op zijn brede borst. De man met de S. Zelf heb ik al jaren een blauw t-shirt met een rood/geel logo. En het dragen van dit t-shirt roept altijd tot reacties op en zelfs tot de bijnaam Superman.

Nu is er weer een nieuwe Superman film in de bioscoop: Man of Steel en de marketing -en merchandise machine draait weer op volle toeren. Bij de Lidl lagen er verschillende producten en als fan heb ik toch een nieuw t-shirt gescoord en wat strandlakens.
Ik heb zelfs van de week op TV de film Superman Returns uit 2006 gezien. Ondanks dat mijn Superman Christopher Reeve blijft, zijn er verschillende acteurs in zijn huid van gekropen.

Een goede reden om met dit fantastische weer naar de bioscoop te gaan en op te gaan in het verhaal van een man met superkrachten.

Ik ga even mijn cape om doen en even iets aan het huishouden doen. 

Nog even de trailer van de nieuwste film

Zou jij ook een superheld willen zijn? Wie zou je dan willen helpen? Een glimlach kan al goed begin zijn.

Geef een reactie

