2013, American party, bioscoop, Disney, films, Martijn van der Horst, Pixar

Het leukste studiemateriaal

image

Van het weekend moest ik op de foto voor mijn nieuwe studentenpas van de Monsters Universiteit šŸ™‚ Ik dacht: “Dat is lang geleden!”
Uiteindelijk ben ik een student voor het leven, want elke dag leer ik weer nieuwe dingen. Ik vind het ook leuk om mezelf verder te ontwikkelen. En met het internet als een groot studieboek is afstuderen er niet bij.

Terug naar de Monsters University. Disney en Pixar hebben weer een prachtfilm afgeleverd. Na deel 1 Monsters Inc. brengt dit verhaal Mike en Sulley terug naar hun studententijd. Twee studenten die de strijd aan gaan om te bewijzen, dat zij de beste “schrikker” zullen worden.
Mike studeert veel en weet alles feiten en methoden zo op te noemen en Sulley die liever gaat feesten en met een nonchalante houding op ervaring wil laten zien, dat hij de beste is.

Uiteindelijk komt het tot een samenwerking, want dat werkt toch altijd het best. Waar Mike met alle wil van de wereld zijn best doet om zijn team te helpen aan een overwinning. Een mooi verhaal over ergens voor gaan, tegenslag en altijd op zoek naar een oplossing.

Deze film is vrolijk en leerzaam studiemateriaal op een groot scherm. Op een leuke manier studeren kan dus ook.

Bekijk de trailer en bedenk of dit een bioscoopbezoekje waard is. En uiteraard is voor kinderen dit ook een zeer leuke film šŸ˜‰

Geef een reactie

