maak er iets leuks van, persoonlijk, Shoppen

Elke dag terugkijken….

image

De hele maand december elke dag een blog schrijven. Leuk idee. Ik doe mee…huhumm. Die doelstelling van 100 blogs in 2013 is nog steeds ver weg.

Maar dat mag de pret niet drukken. Uiteraard heb ik in mijn smartphone nog een aantal foto’s die ik dit jaar nergens gepost heb en aan het eind van het jaar maak ik altijd een jaaroverzicht.

En dan kan ik die twee zaken leuk combineren om vanaf vandaag tot de laatste dag van het jaar een maandlang een alternatief jaaroverzicht te geven.

Oh ja, en wat betreft het plaatje met de Chinese snoepverpakking. Begin van het jaar zijn we een Aziatische supermarkt in geweest onder het motto: Doe eens ergens anders de boodschappen. Met zulke vrolijke verpakkingen waan ik mij op dat moment een beetje in het buitenland. Het is net of ik op vakantie ben.

Heb jij dat ook wel eens?

Geef een reactie

