bucket list, Groningen

Wat doet een jongen uit randstad in….?

image

Omdat de maand december er ook bij hoort, als het gaat om een jaaroverzicht, schrijf ik over een ervaring van onder andere vandaag. (lange zin hè).

Eind van de middag stond ik op het punt om naar het dorpje Woltersum te rijden. (vraag me niet waarom). Na de laatste vraag van collega Jaap, kon ik op weg en daarmee een nieuwe bestemming aan mijn lijstje toevoegen. Het lijstje van dorpjes in de provincie Groningen, waar ik anders nooit zou komen.

Het rijden door de provincie heeft zo zijn verrassingen. Om vanuit de bewoonde wereld de landweggetjes in te gaan en dan maar zien waar het toe lijdt. Gelukkig viel de afstand tot aan het dorpje Woltersum nog wel mee, maar dat was wel anders eerder dit jaar voor een provinciaalse BBQ. Gelukkig met de GPS op mijn smartphone kom ik er ook. Behalve als het 3G bereik te wensen over laat 🙂

Met mijn interne GPS zit het wel redelijk goed. Gevoel voor richting heb ik meestal wel, maar vanavond op de terugweg gingen we voor de verandering ook nog even “binnendeur” richting mijn schoonouders.

Heb jij nog een suggestie voor leuke “must see” dorpjes in de provincie Groningen?

1 thought on “Wat doet een jongen uit randstad in….?”

Geef een reactie

