pappa

Wat is de ideale man?

image

Zal hij bestaan? Of is het genoeg om een metro- of retro-man te zijn?
Of voldoet superman alleen aan het profiel.
Maar ja, die heeft ’s avonds naast zijn baan bij de krant, nog een job om de wereld te redden. Dus die is ook nooit thuis.

Volgens mij staan er jaarlijks verschillende onderzoeken in de damesbladen waarin de vraag wordt gesteld: “Wat is de ideale man?”
Maar ja, elke vrouw stelt haar eigen wensen- en eisenlijstje samen.
Kijk maar om je heen. Op elk potje past een dekseltje.

Eerder dit jaar mocht ik een tijdje de rol van (super)huisman vertolken. De eeuwige discussie over de rolverdeling binnen het huishouden kon achterwege gelaten worden. Sowieso hebben we thuis die discussie nooit gevoerd. Ik steek graag de handen uit de mouwen.

Maar of ik daardoor een ideale man ben. Daar komt misschien meer bij kijken en wie weet, kom ik binnenkort nog een onderzoekje tegen in de Linda of Cosmo.

2 thoughts on “Wat is de ideale man?”

Geef een reactie

