geld, maak er iets leuks van, passief inkomen

3 wijze adviezen

image

Nog 2 keer knipperen met mijn ogen en dit jaar is weer voorbij. Toch weer te veel gegeten tijdens de kerstdagen. Maar ja, ik vind het allemaal zo lekker.

En of ik nog goede voornemens heb? Leuk bedacht. Iets voornemen. Ja, dat kan iedereen. In gedachten kan alles. Onze fantasie is rijk genoeg.

Maar het gaat om doelen stellen en keiharde actie. Meestal zijn de voornemens op het gebied van gezondheid, werk/inkomen en vrije tijd.
Om resultaat te boeken, mag ik mezelf een aantal vragen stellen in de trent van wat moet ik hebben, doen en zijn om mijn doelstellingen te halen. Dan kan ik dat omzetten in een plan. Dan komt de uitvoering en consequente actie om aan het eind van 2014 te kunnen zeggen: ik heb me aan mijn voornemens gehouden 🙂

Klinkt dit nu toch nog te ingewikkeld en twijfel je aan de uitvoering.  Dan kan je je ook houden aan de drie wijze adviezen in het plaatje.

Geef een reactie

