2014, Duurzaamheid, maak er iets leuks van, softbal

Hoeveel uur zijn effectief per dag?

20140313-080439.jpg

Er zit 24 uur in een dag. Dat is een vast gegeven. Naast slapen (bekant 33% van de dag), is er werktijd en reistijd (samen goed voor 40%) eten, drinken, douchen, huishoudelijke taken, boodschappen en ontspanning.

Ware het dat naast deze tijd er nog een hoop andere zaken op de planning staan. Een nieuw huis volledig verbouwen neemt veel tijd in beslag. En dan is er naast het fysieke werk ook het bedenken, uitzoeken en kopen van materiaal. Dit mag naast de bovengenoemde activiteiten 🙂

Op de vraag op maandagochtend hoe mijn weekend was, heb ik maar één antwoord: Fantastisch! Ik kan het hele weekend in 1 setje kleding lopen: mijn kluskleding. De werkzaamheden vorderen gestaag. De eerste gesloopte projecten krijgen vorm en structuur terug, maar dan met een mooie afwerking. Gelukkig is er ook hulp 🙂

Daarnaast is er nog het begin van mijn softbalseizoen, competitieprogramma samenstellen, netwerkmarketing business, online activiteiten en gewoon tijd voor elkaar.

Nou, dat allemaal in 24/7. Regelmatig doen we onze cape aan. En voel ik me de man met de S. Gelukkig geeft het ook voldoening.

Ben blij nu dat ik mijn reistijd kan combineren met een andere leuke activiteit.

1 thought on “Hoeveel uur zijn effectief per dag?”

Geef een reactie

