2014, Duurzaamheid, Gezond, maak er iets leuks van, softbal

Hoeveel uur zitten er in een dag?

20140416-083607.jpg

Dat zou je inderdaad zeggen. Mijn hele leven is under construction. Vooral het verbouwen van ons nieuwe huis is een flinke klus. Met behulp van familie, vrienden en werklui gaan we er een mooi duurzaam huis van maken. Muren, plafonds, vloeren zijn er gesloopt en vanaf de basis wordt er weer opgebouwd. En dan is straks alles klaar en dan zien we niets meer van al dat werk. Gelukkig hebben we de foto’s nog 🙂
De tuin, buitenkant en schuur komen later aan de beurt.

Mijn lichaam is na een kleine operatie ook under construction. Ik wil natuurlijk dat alles binnen 2 weken hersteld is tegen de wetten van de natuur in. Gelukkig krijg ik ook signalen terug van mijn lichaam wanneer er iets te veel gevraagd wordt.
En dan is het lastig om in deze hectische tijd van fulltime werken en parttime klussen de rust te vinden.

En wanneer is er tijd om te sporten? Met alle bovenstaande factoren is mijn softbalseizoen ook under construction. Met de voorjaarszon en de recente warmte mis het gras en gravel wel.

Oh, zou er nog ruimte zijn voor een leuke parttime business….

Coming soon…

Geef een reactie

