2014, maak er iets leuks van

Welkom terug

image

Dat kan ik wel zeggen. Of je bent net terug van vakantie en dan kan het zijn dat je op reis naar een land bent geweest, waar ze jou ook zo welkom hebben geheten.

Of ik zeg welkom, omdat ik het niet meer kan herinneren, wanneer ik voor het laatst iets geschreven heb.

Vandaag is weer een eerste aanzet. De WordPress app op mijn nieuwe telefoon gezet (welke ik al een half jaar heb).
Gelukkig heb ik wel genoeg foto’s gemaakt, welke mij een idee kunnen geven voor een volgende blog.

Welkom ook, omdat ik op een andere bank in een ander huis zit. Zes maanden geleden kregen we ook de sleutels van onze nieuwe huis. Na 5 maanden verbouwen, zijn we er ook gaan wonen. En het voelt heerlijk hier. Ik kijk nooit uit naar de winter, maar nu met een houtkachel en dikke isolatie op de muren, ben ik er klaar voor.

De komende tijd ga ik weer aan de slag met mijn website en het schrijven van blogs. En ik verwelkom je graag terug in de toekomst

1 thought on “Welkom terug”

Geef een reactie

