Apple, bucket list, CD, Gezond, iPod, Life, maak er iets leuks van, persoonlijk, smartphone

Daar word ik gelukkig van…

image

Nou…van een stuk cake word ik al gelukkig. Dat is voor mij makkelijk. Ik ben dol op alles wat met koek, cake en gebak te maken heeft. Gelukkig weet ik ook nog mezelf te beheersen. Anders zou ik wel wat zwaarder zijn. En dat gecombineerd met shakes , Aloë Vera drank en de trampoline in de ochtend blijf ik mooi in balans.

Het is ook niet gek dat ik aan een zomersport doe, aangezien ik dol ben op de zon en veel en vooral lang licht op een dag. Met de donkere dagen voor kerst in het vooruitzicht creëer ik thuis het liefst veel warmte en extra licht door de houtkachel te gebruiken en binnen een uurtje tropische temperaturen in onze huiskamer te produceren.

Sinds de introductie van de walkman, discman, mp3 speler, iPod en de mogelijkheid om op elke smartphone via oordopjes muziek te luisteren, kruip ik regelmatig in mijn eigen wereldje van snerpende gitaren of slijmende soulmuziek. Meezingen wordt niet altijd gewaardeerd, maar is wel gezond voor lichaam en geest.

We leven in één van de gelukkigste landen ter wereld. Ondanks dat geluk van binnenuit komt, zijn er genoeg dingen om geluk te kopen. Maar het gevoel van geluk vervaagt meestal al snel na de aankoop. Gelukkig word ik nog elke dag blij van ons huis. En ik zou nog gelukkiger worden als alle verdere verbouwplannen gerealiseerd worden en achter de rug zijn.

Het zijn naast de grote vooral de kleine dingen waar we gelukkig van worden.

En waar wordt jij nou gelukkig van?

Geef een reactie

