Wie wint de Amerikaanse Presidents Verkiezingen?

superm

Vandaag is de grote dag. Een dag waar wij lang op hebben moeten wachten. Maar het gaat toch echt gebeuren. Deze datum stond al heel lang vast. Het feest kan beginnen…….want ik ben jarig 🙂

Op de dag van je verjaardag krijg je alle aandacht, maar op deze 8 November 2016 zal de aandacht gaan naar twee personen, die wij de afgelopen maanden veelvuldig in de media hebben gezien. Donald J(erk) Trump en Hillary “I did not sent any classified emails” Clinton. Het hele mediacircus die met de campagnes te maken heeft, komt tot een hoogtepunt en tegen de tijd dat wij beginnen aan een nieuwe dag, zal de nieuwe President van de Verenigde Staten bekend zijn.

Mijn zus heeft een Amerikaans paspoort en mag dus stemmen. Ik ben blij dat ik niet hoef te stemmen in de USA. Want het kiezen tussen twee slechte opties, is eigenlijk geen goede keuze. Ik hoop dat Bernie Sanders over 4 jaar nog een keer mee doet met de voorverkiezingen. In de tussentijd moeten wij, ja ook de rest van de wereld, het doen met een nieuwe Amerikaanse “Leider”.

Geen leiders, die ik zou gaan volgen. In beide presidentskandidaten heb ik weinig vertrouwen. Maar misschien ben ik wat beïnvloed door de serie House of Cards :).

De wereld heeft meer behoefte aan mensen, die met hun initiatief, hoe groot of klein dat ook mag zijn, de wereld weer een klein stukje beter maakt. Mensen die, zonder dat ze het zelf door hebben, een stuk leiderschap laten zijn. En daarmee andere mensen helpen om een beter leven te creëren. Alleen vandaag zal er gestemd worden voor het leiderschap van Amerika.

En als je dan toch je stem kan laten gelden vandaag, stem dan op…….Mij 🙂

Gepubliceerd door Martijn van der Horst

mezelf, partner, vader, levensgenieter, softballer, netwerker, ondernemer, blogger

Plaats een reactie